Subject: Fwd: Halduskohtumenetluse seadustiku ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (kohtumenetluse avalikkus) edastamine
From: Kärolin Jenas <[email-masked]>
To: Keiu Põderson <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Feb 2024 16:52:04 +0200

Begin forwarded message:

From: Andrus Varki <[email-masked]>
Date: 9. February 2024 at 16:38:08 EET
To: [email-masked]
Cc: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Subject: Halduskohtumenetluse seadustiku ja teiste seaduste muutmise seaduse 
eelnõu (kohtumenetluse avalikkus) edastamine

Teie:      22.01.2024

Meie:    09.02.2024 nr JUR-3/262-2

Tere

Ravimiametil tähelepanekuid ja märkuseid eelnõule ei ole

Lugupidamisega

Andrus Varki

Ravimiamet
Õigusosakonna juhataja

+372 737 4140
+372 737 4142
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1
50411 Tartu
 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information.  If you are not the intended recipient, please 
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently 
deleting what you have received. Any dissemination or use of this 
information by a third person without permission is prohibited and may be 
illegal.